Institut Gordon d'Educació Musical Espanya

Un nou paradigma a l'ensenyament musical

Qui som?

El nostre propòsit: Dur a terme projectes d´educació musical basats en la Teoria de l´Aprenentatge Musical (MLT) d´Edwin Gordon

  • Creiem que l'essencial en l'aprenentatge musical és el desenvolupament de l'audiation, terme encunyat per Edwin Gordon i que fa referència a la capacitat de pensar música d'una manera comprensiva.
  • L'aprenentatge musical comença des del naixement, sinó abans, i es potencia oferint als infants un entorn musical ric i variat i acompanyant-los a les etapes de maduració musical que es van succeint de manera seqüenciada ia un ritme individualitzat.
  • Tot individu neix amb un cert potencial per aprendre música i és deure del professor ajudar-lo a desenvolupar-lo al màxim com una forma imprescindible del seu desenvolupament integral com a ésser humà.
  • Recuperar la seqüència adequada en l'aprenentatge musical i utilitzar les tècniques pedagògiques necessàries són dos dels nostres objectius prioritaris

Sosteniu una comunitat d'aprenentatge amb àmplies possibilitats per al desenvolupament musical i professional.

  • Afavorim i donem suport a la creació de projectes pedagògics basats en la MLT de Gordon.
  • Formem professionals de l'educació musical que volen aplicar els principis de la MLT de Gordon.
  • Desenvolupem currículums i materials que ajuden el professorat a utilitzar la MLT.
  • Treballem en estreta col·laboració amb el GIML dels EUA. Diversos dels seus professors són col·laboradors permanents de IGEME.

Formaciones permanentes

Ofrecemos unas formaciones únicas para docentes de música, basadas en la metodología de Edwin Gordon.

Certificació Professor/a d'Educació Musical Primerenca

Nivell I

Certificació Professor/a d'Educació Musical Primerenca

Nivell II

Desenvolupament de l'audiation per a docents de música

què diuen de nosaltres

Testimonis

Lucia

Tarragona

“Em vaig apuntar al curs de professor de música a la primera infància encara que jo només treballo amb nens més grans de 4 anys, però realment he pogut aplicar tot el que he après aquí.”

Maria

Navarra

“La formació de professor d'educació musical a la primera infància ha canviat totalment la manera com entenc i veig l'ensenyament musical. Ha estat una cosa màgica, transformadora. També he canviat com a músic.”

Isabel

Granada

“Em sentia una mica malament al principi perquè jo no tinc estudis oficials de música. Però de seguida em vaig adonar que era un ambient meravellós per poder aprendre música i així aprendre com ensenyar-la.”

Eva

Bilbao

“Abans de venir a la formació creia que ensenyar música a nadons era una veritable ximpleria i vaig creure que en la formació trobaria arguments per fer-ho. Però ja a la primera classe va canviar totalment la meva perspectiva i em vaig quedar meravellada quan vaig veure la primera classe amb els nens.”

Rocío

Sevilla

“Ara em sento molt més motivada per fer les meves classes de música. He après tants recursos i he crescut tant com a músic que ara puc ser molt més creativa i alhora no perdre'm en la seqüència.”

Julia

Mallorca

“Jo treballo en un projecte educatiu respectuós amb els nens i aquí he après l'acostament musical idoni per treballar-hi. Estic entusiasmada.”

Lucia

Tarragona

“Em vaig apuntar al curs de professor de música a la primera infància encara que jo només treballo amb nens més grans de 4 anys, però realment he pogut aplicar tot el que he après aquí.”

Maria

Navarra

“La formació de professor d'educació musical a la primera infància ha canviat totalment la manera com entenc i veig l'ensenyament musical. Ha estat una cosa màgica, transformadora. També he canviat com a músic.”

Isabel

Granada

“Em sentia una mica malament al principi perquè jo no tinc estudis oficials de música. Però de seguida em vaig adonar que era un ambient meravellós per poder aprendre música i així aprendre com ensenyar-la.”

Eva

Bilbao

“Abans de venir a la formació creia que ensenyar música a nadons era una veritable ximpleria i vaig creure que en la formació trobaria arguments per fer-ho. Però ja a la primera classe va canviar totalment la meva perspectiva i em vaig quedar meravellada quan vaig veure la primera classe amb els nens.”

Testimonis

Material pedagògic

Material pedagògic

LLIBRE DIGITAL JUGANT AMB LA MÚSICA NENES I NENS

45,00 

LLIBRE JUGANT AMB LA MÚSICA BEBÈS + CD

35,00 45,00 

LLIBRE JUGANT AMB LA MÚSICA NENES I NENS

45,00 49,00 

CD DIGITAL JUGANT AMB LA MÚSICA BEBÈS

10,00 

LLIURE JUGANT AMB LA MÚSICA NENES I NENS

45,00 49,00 

LLIBRE DIGITAL JUGANT AMB LA MÚSICA NADÓ

40,00 

SEPARATA DE CANÇONS EN CASTELLÀ

10,00 

SEPARATA DE CANÇONS EN CATALÀ

10,00 

CD DIGITAL JUGANT AMB LA MÚSICA NADÓ

10,00 

CD JUGANT AMB LA MÚSICA NADÓ

13,00 15,00 

CD JUGANT AMB LA MÚSICA BEBÈS

13,00 15,00 

LLIBRE JUGANT AMB LA MÚSICA NADONS + CD

35,00 45,00 

El nostre equip

Artboard 1 copy 8

Marisa Pérez

Directora, fundadora i professora

Artboard 1 copy 6

Eli Pujol

Subdirectora i professora

Artboard 1 copy

Victòria Carbó

Professora formadora

Artboard 1 copy 4

Pau Sotelo

Formador d'IGEM

Artboard 1 copy 5

Alba Pujol

Professora formadora

Olga-Lopez-Espejo

Olga López

Profesora colaboradora

El nostre equip

Ingressa al teu compte

Contacte

Estarem encantades de contestar qualsevol dubte que tinguis. Deixa'ns un email o omple el formulari.

Nom
Email
Missatge