Formacions

Certificació Professor d'Educació Musical Primerenca

Certificació Professor/a d'Educació Musical Primerenca

Abierta Inscripción curso 2023-24

Desenvolupament de la pròpia musicalitat.
Repertori per a la classe.
Seqüenciació de laprenentatge.
Teoria d'Edwin Gordon.
Pràctiques supervisades amb classes de nadons.

Nivell I

Nivell I

Durada

Presencial: 56 horas presenciales/85 dedicación total

Mixto: 28 horas presenciales/30 in streaming/85 dedicación total

Online: 50 horas in streaming/85 dedicación total

Destinataris

Modalitat Certificació: Professionals de leducació musical en general i musicoterapeutes amb formació musical professional.

Modalitat Formació: Educadores en general amb experiència i desenvolupament musical ampli i que utilitzen la música a l'aula. 

Certificació

A la modalitat CERTIFICACIÓ, IGEME lliurarà un certificat als participants que els acredita com a professors d'educació musical primerenca nivell 1r i per tant capacitats per exercitar l'activitat d'ensenyament musical en aquesta etapa.

Per rebre aquesta certificació cal assistir al total d'hores programades i fer els treballs que s'indiquen al començament del curs.

A la modalitat FORMACIÓ, IGEME lliura un certificat justificatiu d'haver rebut la formació pel nombre d'hores corresponent.

Per rebre aquest certificat cal assistir al total d'hores programades i fer els treballs que s'indiquen al començament del curs.

Professores

Professora formadora

Professora de piano pel Conservatori Municipal de Barcelona. Estudiosa de tècniques de composició i música electroacústica a Fonos (G. Brncic) i dels llenguatges musicals del Jazz (Aula de Jazz i Música Moderna) i de la música Llatina. Formada a “Consciència corporal” (CosArt) amb Yiya Díaz ia Pedagogia Orff (Cursos de Formació organitzats per Orff Catalunya). Diploma en Educació Musical Willems amb Jacques Chapuis a Lió. Recentment ha descobert riquesa pedagògica de la Learning Music Theory d'Edwing Gordon i ha cursat els Graus d'Earlychildhood Music Education a la Universitat de Cleveland i Elementary General Music a la Universitat de Buffalo.

Com a pedagoga musical dissenya, organitza i realitza cursos de “Música en família” a EMM de Sitges, a l'Escola i Conservatori Municipal de Vilanova i la Geltrú ia l'Entitat Ger de Sant Pere de Ribes. Així mateix, programa i imparteix classes d'iniciació musical (4-7 anys) i de piano seguint la metodologia de Pedagogia de Grup a EMM de Sitges ia l'entitat GER de S. Pere de Ribes. També assumeix l'ensenyament de música general al Collège del Lycée Bel Air de Sant Pere de Ribes amb alumnes d'entre 11 i 15 anys.

 

Professora formadora

Pedagoga, cantant i pianista, formada als camps de l'educació musical primerenca, la veu creativa i el moviment. Graduada en Pedagogia musical per l'ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya), Llicenciada en Comunicació Audiovisual per la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona) i titulada com a Professora de Piano pel Conservatori Isaac Albéniz de Girona.

S'especialitza a la Music Learning Theory d'E. Gordon, certificant-se al Gordon Institute (GIML) dels Estats Units a Early Childhood Music (University of South Carolina i University at Buffalo) ia Elementary General Music (University of South Carolina). A més, realitza el programa de passantia (GIML Faculty Intership Program) esdevenint membre del professorat de GIML. També s'ha format sota l'enfocament Orff al San Francisco International Orff Course, i com a Facilitadora de Cant Prenatal i de Community Drum Circle.

Com a formadora, ha impartit cursos i conferències al nostre país ia Llatinoamèrica (Colòmbia, Perú, Costa Rica i Brasil). Actualment és docent a l'EMM de Mataró, on coordina els programes de Música en Família (zero-tres anys) i Iniciació (quatre-set anys), és sòcia de Musicop i forma part de la companyia de música per a nadons Abiabaï – Concerts per a nadonss (www.concertsperanadons.cat). Fa marxada de l'equip docent d'IGEME.

Subdirectora de IGEME

És pianista, pedagoga i musicoterapeuta. Graduada en Pedagogia de l'instrument per ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya) i Màster en Musicoteràpia per UPF (Universitat Pompeu Fabra), va ampliar la seva formació als Estats Units, interessant-se per la Music Learning Theory d'Edwin Gordon, obtenint mastership certifications a Early Childhood Music (University of South Carolina) ia Elementary General Music (University of Bryn Mawr, Pennsylvania).


Actualment imparteix classes de Didàctica musical a la Universitat de Vic. A l'Escola de Música i Conservatori de Vic combina la coordinació d'equips docents amb el lideratge de projectes d'inclusivitat, la docència a l'especialitat de piano en pedagogia de grup i l'assessorament musicoterapèutic . En aquesta escola ha impulsat el projecte de música per a nadons i famílies coNEIX la música en el qual també imparteix les classes.

A nivell de reflexió pedagògica, per una banda prepara l'inici d'un treball de recerca sobre la Music Learning Theory de Gordon aplicada a estudiants del grau de mestre amb menció de música, i de l'altra treballa en la coordinació didàctica entre la Music Learning Theory i el mètode Kodály a l'etapa de 3 a 9 anys.

És subdirectora d'IGEME, amb qui està molt implicada amb el departament de formació i amb el departament de comunicació.

Directora i fundadora

Professora formada al Conservatori de Madrid ia Pedagogia Instrumental a la Hochschule de Viena, comença a aplicar la MLT d'Edwin Gordon a les seves classes de piano l'any 2005, prenent com a base el seu treball de diversos anys en col·laboració amb Marilyn Lowe (www .musicmovesforpiano.com). Decidida a conèixer el procés complet de l'aprenentatge basat en l'audiation viatja als EUA per obtenir la certificació del Gordon Institute of Music Education (giml.org) a les Universitats de Cleveland, Educació Musical Primerenca, ia la Universitat de Buffalo, Música General.

Fundadora i directora durant 20 anys de l'Escola Municipal de Música de Collado Mitjà on treballo curricularment sota els principis de la MLT, convertint-la en escola de referència a la Comunitat de Madrid. També va ser professora durant 10 anys a l'ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya), on va tenir l'oportunitat d'estar en contacte amb les noves generacions de professors d'instrument de Catalunya.

El 2012 obre el seu propi centre a Madrid, Escola de Música amb Cor (www.musicaconcorazon.com), creant un projecte educatiu totalment innovador basat al 100% a la MLT. Ha realitzat nombrosos curs formatius a diferents indrets d'Espanya i Amèrica Llatina, sobre els diferents àmbits d'aplicació de la MLT i ha contribuït enormement a la difusió dels principis d'aquesta gran eina educativa.

L'any 2015 funda IGEME (Institut Gordon d'Educació Musical Espanya), amb la finalitat de tenir una plataforma de difusió important per a la MLT. Des d'IGEME realitza una intensa activitat convidant professors dels EUA i Europa amb experiència en el treball amb la MLT i promovent programes formatius a Educació Musical Primerenca i Piano.

Continguts

Curs teòric-pràctic dirigit a totes les persones interessades en l'ensenyament de la música a la primera infància.

El programa formatiu CERTIFICACIÓ DE PROFESSOR/A D'EDUCACIÓ MUSICAL TEMPRANA consta de 2 nivells.

Al primer nivell s'asseuen les bases musicals i metodològiques de l'etapa de 0 a 6 anys, aprofundint-se més en les dinàmiques i característiques dels infants entre els 0 i 3 anys.

Al segon nivell s'aprofundeixen les bases musicals i metodològiques de l'etapa de 0 a 6 anys i s'aborden les dinàmiques pròpies de l'etapa de 3 a 6 anys.

A través d'aquest programa formatiu els participants adquiriran les eines necessàries per desenvolupar un programa d'educació musical primerenca en qualsevol àmbit educatiu: escoles de música que vulguin començar amb aquesta etapa, recursos d'aula a infantil i escola bressol, musicoterapeutes o persones interessades a desenvolupar la seva propi programa a centres cívics o sales de cultura d'Ajuntaments o privats.

Edwin Gordon ha desenvolupat la metodologia més destacada mundialment en aquesta àrea educativa musical. Sigues un pioner en el teu àmbit aconseguint una qualificació professional d'alt nivell.

Es tractarà:

-Musicalitat: exploració del moviment i de les maneres i mètriques musicals.

-Repertori: adequat a aquesta edat segons els principis d'E. Gordon. Treball amb patrons rítmics i tonals.

-Creació i desenvolupament d'activitats segons les diferents etapes.

-Creativitat: els participants aprendran a crear les seves pròpies cançons i ritmats.

-Teoria de laprenentatge musical dE. Gordon. Coneixement de les eines teòriques que sostenen les pràctiques desenvolupades.

-Tots els participants tindran ocasió de veure i participar activament a classes amb nens de 0 a 3 anys, com a manera de fer pràctiques observades.

Programa Específic i Inscripció

Barcelona

Madrid/online

Online

Solo residentes fuera de España
Nivell II

Nivell II

Durada

Presencial: 56 hores presencials/75 dedicació total

Online: 40 hores in streaming/75 dedicació total

Destinataris

Modalitat Certificació: Professionals de l'educació musical en general i musicoterapeutes, que tinguen una formació musical professional, i que hagen realitzat el nivell I en modalitat Certificació.

Modalitat Formació: Educadores en general que hagin fet el nivell 1 en qualsevol modalitat.

Certificació

A la modalitat CERTIFICACIÓ, IGEME lliurarà un certificat als participants que els acredita com a professors d'educació musical primerenca nivell 2 i per tant capacitats per exercitar l'activitat d'ensenyament musical en aquesta etapa.

Per rebre aquesta certificació cal assistir al total d'hores programades i fer els treballs que s'indiquen al començament del curs.

A la modalitat FORMACIÓ, IGEME lliura un certificat justificatiu d'haver rebut la formació pel nombre d'hores corresponent.

Per rebre aquest certificat cal assistir al total d'hores programades i fer els treballs que s'indiquen al començament del curs.

Professores

Professora formadora

Professora de piano pel Conservatori Municipal de Barcelona. Estudiosa de tècniques de composició i música electroacústica a Fonos (G. Brncic) i dels llenguatges musicals del Jazz (Aula de Jazz i Música Moderna) i de la música Llatina. Formada a “Consciència corporal” (CosArt) amb Yiya Díaz ia Pedagogia Orff (Cursos de Formació organitzats per Orff Catalunya). Diploma en Educació Musical Willems amb Jacques Chapuis a Lió. Recentment ha descobert riquesa pedagògica de la Learning Music Theory d'Edwing Gordon i ha cursat els Graus d'Earlychildhood Music Education a la Universitat de Cleveland i Elementary General Music a la Universitat de Buffalo.

Com a pedagoga musical dissenya, organitza i realitza cursos de “Música en família” a EMM de Sitges, a l'Escola i Conservatori Municipal de Vilanova i la Geltrú ia l'Entitat Ger de Sant Pere de Ribes. Així mateix, programa i imparteix classes d'iniciació musical (4-7 anys) i de piano seguint la metodologia de Pedagogia de Grup a EMM de Sitges ia l'entitat GER de S. Pere de Ribes. També assumeix l'ensenyament de música general al Collège del Lycée Bel Air de Sant Pere de Ribes amb alumnes d'entre 11 i 15 anys.

 

Professora formadora

Pedagoga, cantant i pianista, formada als camps de l'educació musical primerenca, la veu creativa i el moviment. Graduada en Pedagogia musical per l'ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya), Llicenciada en Comunicació Audiovisual per la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona) i titulada com a Professora de Piano pel Conservatori Isaac Albéniz de Girona.

S'especialitza a la Music Learning Theory d'E. Gordon, certificant-se al Gordon Institute (GIML) dels Estats Units a Early Childhood Music (University of South Carolina i University at Buffalo) ia Elementary General Music (University of South Carolina). A més, realitza el programa de passantia (GIML Faculty Intership Program) esdevenint membre del professorat de GIML. També s'ha format sota l'enfocament Orff al San Francisco International Orff Course, i com a Facilitadora de Cant Prenatal i de Community Drum Circle.

Com a formadora, ha impartit cursos i conferències al nostre país ia Llatinoamèrica (Colòmbia, Perú, Costa Rica i Brasil). Actualment és docent a l'EMM de Mataró, on coordina els programes de Música en Família (zero-tres anys) i Iniciació (quatre-set anys), és sòcia de Musicop i forma part de la companyia de música per a nadons Abiabaï – Concerts per a nadonss (www.concertsperanadons.cat). Fa marxada de l'equip docent d'IGEME.

Subdirectora de IGEME

És pianista, pedagoga i musicoterapeuta. Graduada en Pedagogia de l'instrument per ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya) i Màster en Musicoteràpia per UPF (Universitat Pompeu Fabra), va ampliar la seva formació als Estats Units, interessant-se per la Music Learning Theory d'Edwin Gordon, obtenint mastership certifications a Early Childhood Music (University of South Carolina) ia Elementary General Music (University of Bryn Mawr, Pennsylvania).


Actualment imparteix classes de Didàctica musical a la Universitat de Vic. A l'Escola de Música i Conservatori de Vic combina la coordinació d'equips docents amb el lideratge de projectes d'inclusivitat, la docència a l'especialitat de piano en pedagogia de grup i l'assessorament musicoterapèutic . En aquesta escola ha impulsat el projecte de música per a nadons i famílies coNEIX la música en el qual també imparteix les classes.

A nivell de reflexió pedagògica, per una banda prepara l'inici d'un treball de recerca sobre la Music Learning Theory de Gordon aplicada a estudiants del grau de mestre amb menció de música, i de l'altra treballa en la coordinació didàctica entre la Music Learning Theory i el mètode Kodály a l'etapa de 3 a 9 anys.

És subdirectora d'IGEME, amb qui està molt implicada amb el departament de formació i amb el departament de comunicació.

Directora i fundadora

Professora formada al Conservatori de Madrid ia Pedagogia Instrumental a la Hochschule de Viena, comença a aplicar la MLT d'Edwin Gordon a les seves classes de piano l'any 2005, prenent com a base el seu treball de diversos anys en col·laboració amb Marilyn Lowe (www .musicmovesforpiano.com). Decidida a conèixer el procés complet de l'aprenentatge basat en l'audiation viatja als EUA per obtenir la certificació del Gordon Institute of Music Education (giml.org) a les Universitats de Cleveland, Educació Musical Primerenca, ia la Universitat de Buffalo, Música General.

Fundadora i directora durant 20 anys de l'Escola Municipal de Música de Collado Mitjà on treballo curricularment sota els principis de la MLT, convertint-la en escola de referència a la Comunitat de Madrid. També va ser professora durant 10 anys a l'ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya), on va tenir l'oportunitat d'estar en contacte amb les noves generacions de professors d'instrument de Catalunya.

El 2012 obre el seu propi centre a Madrid, Escola de Música amb Cor (www.musicaconcorazon.com), creant un projecte educatiu totalment innovador basat al 100% a la MLT. Ha realitzat nombrosos curs formatius a diferents indrets d'Espanya i Amèrica Llatina, sobre els diferents àmbits d'aplicació de la MLT i ha contribuït enormement a la difusió dels principis d'aquesta gran eina educativa.

L'any 2015 funda IGEME (Institut Gordon d'Educació Musical Espanya), amb la finalitat de tenir una plataforma de difusió important per a la MLT. Des d'IGEME realitza una intensa activitat convidant professors dels EUA i Europa amb experiència en el treball amb la MLT i promovent programes formatius a Educació Musical Primerenca i Piano.

Continguts

Curs teòric-pràctic dirigit a totes les persones interessades en l'ensenyament de la música a la primera infància, entre els 0 i els 6 anys.

El programa formatiu CERTIFICACIÓ DE PROFESSOR/A D'EDUCACIÓ MUSICAL TEMPRANA consta de 2 nivells.

Al primer nivell s'asseuen les bases musicals i metodològiques de l'etapa de 0 a 6 anys, aprofundint-se més en les dinàmiques i característiques dels infants entre els 0 i 3 anys.

Al segon nivell s'aprofundeixen les bases musicals i metodològiques de l'etapa de 0 a 6 anys i s'aborden les dinàmiques pròpies de l'etapa de 3 a 6 anys.

A través d'aquest programa formatiu els participants adquiriran les eines necessàries per desenvolupar un programa d'educació musical primerenca en qualsevol àmbit educatiu: escoles de música que vulguin començar amb aquesta etapa, recursos d'aula a infantil i escola bressol, musicoterapeutes o persones interessades a desenvolupar la seva propi programa a centres cívics o sales de cultura d'Ajuntaments o privats.

Edwin Gordon ha desenvolupat la metodologia més destacada mundialment en aquesta àrea educativa musical. Sigues un pioner en el teu àmbit aconseguint una qualificació professional d'alt nivell.

Es tractarà:

-Musicalitat: exploració del moviment i de les maneres i mètriques musicals.

-Repertori: adequat a aquesta edat segons els principis d'E. Gordon. Treball amb patrons rítmics i tonals.

-Creació i desenvolupament d'activitats segons les diferents etapes.

-Creativitat: els participants aprendran a crear les seves pròpies cançons i ritmats.

-Teoria de laprenentatge musical dE. Gordon. Coneixement de les eines teòriques que sostenen les pràctiques desenvolupades i s'aborden les dinàmiques pròpies de l'etapa de 3 a 6 anys.

-Tots els participants tindran oportunitat de posar en pràctica les habilitats i continguts treballats durant la formació i rebre guia específica per a la seva evolució com a facilitadors de l'aprenentatge musical.

Programa Específic i Inscripció

Granollers

Online

Formación profesor de instrumento

Formación profesor de instrumento

Profesor de Instrumento/Piano Nivel I

Julio 2024

Descripció

Curs teòric pràctic dirigit a tots els professors d'instrument interessats a conèixer la manera de guiar els alumnes a l'aprenentatge instrumental seguint la seqüència d'aprenentatge plantejada per Edwin Gordon a la Teoria de l'Aprenentatge Musical (MLT).

El curs consta de 2 mòduls. El primer mòdul va dirigit a qualsevol instrument i dura 12 hores. El segon mòdul és una extensió per a professors de piano amb continguts i materials específics daquest instrument. La durada s'estén durant 8 hores més.

Contingut

Són classes grupals on es toca comprenent un per un els elements de cada peça que es toca i desenvolupant activitats d'improvisació i creació de les idees musicals pròpies.

Els participants podran anar seguint una per una totes les etapes de l'aprenentatge comprensiu de la música i les aplicacions pràctiques a l'ensenyament de l'instrument. Es realitzaran pràctiques i activitats amb l'instrument propi per poder experimentar tot allò que s'ha exposat i treballat durant el curs.

Per això es demana connectar-se al curs amb el propi instrument a prop.

Hi ha a més una extensió de 8 hores de curs, amb continguts específics per a professors de piano. A més, s'oferiran materials digitals per poder dur a terme les classes. Inclòs al preu del curs.

Durada

12 hores

+8 hores extensió piano

Destinataris

Professors de música de qualsevol àmbit o nivell.

Certificació

Certificat de Formació de Professor/a d'Instrument nivell 1

Segons la MLT d'Edwin Gordon

Programa Específic i Inscripció

Online

Profesor de Instrumento/Piano Nivel II

Julio 2023

Descripció

Curs teòric pràctic dirigit a tots els/les professors d'instrument interessats/des a aprofundir la manera de guiar els alumnes en l'aprenentatge instrumental, seguint la seqüència de l'aprenentatge plantejada per Edwin Gordon en el seu Music Learning Theory (MLT) i que ja hagin fet el nivell 1.

El curs consta de dos mòduls. El primer mòdul va dirigit a qualsevol instrument i dura 12 hores. El segon mòdul és una extensió per a professors de piano amb continguts i materials específics daquest instrument. La durada s'estén durant 8 hores més.

Contingut

S'aprofundirà en aspectes com ara: organització curricular, vocabulari rítmic i tonal, aprenentatge comprensiu del repertori musical, activitats d'improvisació, iniciació a la lectoescriptura musical, anàlisi de diferents processos d'aprenentatge per millorar la nostra capacitat d'ampliar la comprensió musical dels nostres alumnes, atenent el desenvolupament de diferents habilitats musicals.

Els participants podran anar seguint una per una totes les etapes de l'aprenentatge comprensiu de la música i les aplicacions pràctiques a l'ensenyament de l'instrument. Es realitzaran pràctiques i activitats amb l'instrument propi per poder experimentar tot allò que s'ha exposat i treballat durant el curs.

Per això es demana connectar-se al curs amb el propi instrument a prop.

Hi ha a més una extensió de 8 hores de curs, amb continguts específics per a professors de piano.

Durada

12 hores

+8 hores extensió piano

Destinataris

Professors de qualsevol instrument: piano, corda, vent o percussió d'escoles de música o conservatoris que hagin realitzat el nivell 1.

Certificació

Certificat de Formació de Professor/a d'Instrument nivell 2

Segons la MLT d'Edwin Gordon

Programa Específic i Inscripció

Com crear un Currículum d'educació musical

Contingut

Es treballarà:

1. L'aprenentatge musical prenent com a eix l'estructura del TOT-PART-TOT.

2. El vocabulari de patrons rítmics i tonals. Categorització i seqüència.

3. Les habilitats i la relació amb l'audiació. Seqüència i pla curricular.

4. Què són les LSA (Learning Sequence Activities) i com coordinar-les amb les activitats de classe.

Durada

12 hores

Destinataris

Professors de música de qualsevol àmbit o nivell.

Certificació

Diploma dassistència

Programa Específic i Inscripció

Desenvolupament de l'Audiation per a Docents de Música

Desenvolupament de l'Audiation per a Docents de Música

La millor manera d'aplicar la MLT a les classes de música o/i instrument és desenvolupar la pròpia audiació, creant una nova relació amb la música, més basada en el procés que en el producte.

Certificació

Diploma dassistència.

Les sessions quedaran enregistrades per poder ser visualitzades pels participants en qualsevol moment.

Durada

9 sessions de periodicitat mensual de 90 minuts cadascuna.

 

Destinataris

Persones que vulguin aprofundir la seva pròpia audiació com a principal eina per ensenyar o per aprofundir en la seva experiència musical en general.

Programa Específic i Inscripció

Online

Intensivo Verano, julio 2023

Contingut

La millor manera d'aplicar la MLT a les classes de música i/o instrument és desenvolupar la pròpia audiació, creant una nova forma de relació amb la música, més centrada en els processos que en el producte.

Es treballarà:

  1. Precisió rítmica basada en la comprensió del teixit rítmic.
  2. Audicionar formes harmòniques comprenent-les dins del context.
  3. Audicionar línies melòdiques en aquestes estructures harmòniques.

Entre d'altres. (Veure programa complet del curs per a més detalls).

Durada

6 horas

Destinataris

Persones que vulguin aprofundir la seva pròpia audiació com a principal eina per ensenyar o per aprofundir en la seva experiència musical en general.

Certificació

Diploma dassistència

Les sessions quedaran enregistrades per poder ser visualitzades pels participants en qualsevol moment.

Programa Específic i Inscripció

Madrid

Mentoring per a Socis

Mentoring per a Socis

Els socis IGEME poden rebre un suport personalitzat en línia, creat per resoldre dubtes, per obtenir orientació, per tenir un seguiment de l'evolució i desenvolupament de la pròpia musicalitat; en definitiva, per acompanyar cada persona el dia a dia de la posada en pràctica de la MLT a l'aula.

Contingut

La mentoria es pot orientar a l'eix pedagògic o al musical o tots dos.

A. Desenvolupament pedagògic:

  • Orientació pedagògica per a la pràctica docent de la Music Learning Theory per a nadons, nenes i nens de 0 a 6 anys.
  • Concreció dobjectius pedagògics, programació del curs, programació setmanal.
  • Disseny dactivitats orientades als diferents grups dedat.
  • Gestió del grup i de lenergia de la classe.

B. Desenvolupament musical:

  • Orientació i suport per a levolució del treball musical propi.
  • Musicalitat, veu, oïda, moviment.
  • Lectura i escriptura musical.
  • Composició didàctica.

Destinataris

Professors que hagin realitzat algun dels nostres programes formatius i necessitin reforçar o ampliar o rebre un seguiment en la seva evolució pedagògica i/o musical.

Durada

Eix de treball A:

4 sessions de 30′ a través de Zoom.

Supervisió de 30′ d′un clip de vídeo de classe.

Programació i correcció de tasques escrites.

Eix de treball B:

4 sessions de 30′ a través de Zoom.

Supervisió de clips de vídeos dexercicis de musicalitat.

Programació i correcció de tasques escrites.

Pla personalitzat:

A convenir segons necessitats.

 

 

Programa Específic i Inscripció

Online

Formació contínua per a Socis Certificats IGEME Nivell I i II

Formació contínua

Per a Socis Certificats IGEME Nivell I i II

Assistència a caps de setmana solts dins del programa formatiu en curs.

Especialment recomanable assistir per reforçar o repassar conceptes, conèixer el treball d'una professora diferent o assistir de manera presencial a les persones que han realitzat la formació en línia.

Destinataris

Socis certificats IGEME que vulguin reforçar les seves habilitats de professor/a d'Educació Musical Primerenca.

Programa Específic i Inscripció

Barcelona

Madrid

MyM - MLT

La etapa de Música y Movimiento según la MLT

Curso introductorio, Sevilla

Una perspectiva general de la secuencia del aprendizaje musical en la edad temprana.

Destinataris

Profesor@s de música en general

Fechas

9 de septiembre 2023

Actividades y metodología

  • Se realizarán actividades prácticas para el desarrollo rítmico y tonal de los niños.
  • Se analizará su fundamento teórico basado en la MLT de Edwin Gordon.

Objetivos

La edad más crucial en el aprendizaje de la música ocurre durante los 5 primeros años de vida. L@s niñ@s en estos primeros años van madurando musicalmente cuando entran en contacto con adultos de gran musicalidad. Desarrollarán aspectos tan importantes cómo su voz de cantar, su capacidad de ajuste y afinación, su coordinación y su sentido rítmico. Aprenderán a discriminar entre diferentes elementos musicales que van creando una coherencia lingüística en relación a la música. Nuestro objetivo en este curso será aprender a acompañar en el aprendizaje musical de la mejor manera posible a nuestr@s alumn@s en este momento tan decisivo de su vida. Para ello nos basaremos en la Musica Learning Theory de Edwin Gordon, ya que nos da la base para entender los procesos del aprendizaje musical y así poder secuenciarlos de manera óptima. La MLT es una teoría desarrollada a través de una dilatada investigación, actualiza y sintetiza diferentes visiones de los procesos de aprendizaje.

Programa Específic i Inscripció

No data was found

Salud vocal

Principios de salud vocal para las clases de EMT

 Ayudar a alcanzar objetivos vocales, proporcionar el conocimiento y las herramientas para ser vocalmente y pedagógicamente más eficaces y ante todo cuidar la salud vocal. 

Destinataris

Profesor@s de música en general que utilizan su voz en el aula.

Actividades y metodología

Combinación de bloques teóricos llevados a la práctica y análisis auditivo con ejemplos de audio. 

Programa Específic i Inscripció

No data was found

Ingressa al teu compte

Contacte

Estarem encantades de contestar qualsevol dubte que tinguis. Deixa'ns un email o omple el formulari.

Nom
Email
Missatge